mina tre (½) veckor, i ett inlägg

Här kommer en uppdaterings/bildbomb!
-Enjoy..

Vecka 1


Vi festade hos Alexandra och gick sen till Harrys på 80-tals tema


Vi festade hos Filip dagen efter


Dagen efter det bådde vi bajs, bokstavligt talat.
Mycket mer hände det inte den veckan eftersom vi bara låg hemma 
i Marias soffor om vi inte var ute och festade.
Vecka 2


Bodde fortfarande kvar hos Johanna, och jag vet inte hur många gånger
vi åkte till statoil, hur mycket skräpmat vi käkade eller hur många gånger
vi städade.


Vi kollade på big brother 3 gånger om dagen. Reprisen på avsnitten från
dagen innan på morgonen, reprisen från dagen innan på kvällen och 
avsnittet vi inte sett än på kvällen. Så såg ungefär våran vecka ut.


Jag red Texas och Simson, och det gick skitbra!


3orna åkte till Karlstad universitet för att lyssna på föreläsningar med
bl.a Stefan Holm. Men vi gick mest runt och samlade på oss så mycket
pennor som möjligt.

Vecka 3
Jag åkte med Johanna till Göteborg i 2 dagar för att shoppa.


Fick följa med Johanna till skolan och vara modell. Hela dagarna.
Blev sminkad säkert 7 gånger, och avsminkad ännu fler.


Johanna somnade ifrån big brother för andra gången på två veckor.


Vi bestämde oss för att festa när vi kom hem till säffle, men blev jättesena
och fick fixa sminket på tåget.

Jag och Max gick till domus och köpte bakismat.
Johanna åkte hem på måndag morgon och där var den veckan slut.

Vecka 4 (nu)

"Flyttade in" hos Nilla och vet inte hur länge jag blir kvar här. Men
mysigt har vi!


Fick äntligen studentmössan. Nu fattas bara datafodralet.
INTE LÅNGT KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0