ett stoort grattis till den som orkar läsa!

Tjoho! nu har det väl iallafall gått ett par veckor sen jag bloggade ofta,
men nu är jag tillbaka, vare sig ni vill eller inte ;) tror jag iallafall..
Har hänt alledeles för mycket sen jag slutade för att jag ska få plats med
allt utan att det blir för jobbigt att läsa. Så kan väl ta det som känns mest värt att nämna;
  • Har för tillfället flyttat hem till pappa på obestämd tid
    - Orkar inte bo kvar hemma när det BARA är massa tjat
    om skolan, nej sånt orkar jag inte med.

  • Bodde bokstavligt talat hos Johanna i två? veckor innan
    jag flyttade hem till pappa.

    - Och vi har haft skitkul trots att vi bara legat i soffan, solat
    och kollat på bigbrother.

  • Blivit beroende av big brother
    -Ääälskar det, och speciellt nicky! Det är min man så fort han
    kommer ut ur huset, jag lovar ;) Lite jobbigt dock nu när inte 
    pappa har tv11. 

  • Har blivit jättebrun (om man jämför med hudfärgen jag
    hade innan)

    - Vilket är ganska sköönt med tanke på att det börjar bli vår nu!

  • Festat i Karlstad en hel helg
    - Vart både kul och..inte kul alls. Nej men det blev inte riktigt
    som vi förväntade oss. Fast även om det inte blev det hade vi
    inte tråkigt iallafall. Och det var iallafall en helg ifrån säffle!

  • Bestämt mig för att gå kvar ett halvår i skolan efter studenten
    - Allt för att inte gå komvux? - JA!
Blir nog en bild+videobomb imorn för nu orkar jag fan inte. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0