puh!

Nu är jag hemma efter 45 powerwalk till stallet, ett ridpass och tillslut ridteori.
Har käkat hemmagjort kycklingwrap och nu ligger jag i soffan och smälter maten
lite ;) Fick precis reda på att min mobil, som har vart inne på lagning 7 månader
av de två åren jag har haft den blev reklamerad idag, så jag får alltså pengarna
tillbaka! 2600 kostade den har jag för mig?
Dock får jag det som ett "till godo-kvitto" men mamma sa att hon kunde ge mig pengar
för det istället. Det behöver jag lite mer just nu :)

Ska sätta på några vänneravsnitt och kanske sova någon timme innan det är dax att rida
igen. Hoppas på att Marianne är borta (eftersom hon alltid ska ha Linus) så jag får honom sen,
gick rikitgt bra förut när jag red honom!




Singi'n dollar dollar bill y'all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0